2015. április 25., szombat

Az első esős nap (Kivételes pub ékezetes bejegyzés)

A tegnapi nap délelőtt nagyon derűs volt, a tó melletti ágyakat mulcsoltuk végig. A mulcs illata nagyon jó volt, valamiféle fenyőkéregből készülhetett. A jobbnál jobb növények között történt az akció. A délután finn társunkat bevittük Dunoonba, majd bevásároltunk a Morrisons bevásárló helyen.

Ezek után visszaérve jutottam az elhatározásra, hogy én még 4-től kerülnék egyet valamerre. A Loch Eck nyugati partja szimpatikusnak tűnt, így az aszfaltos úton indultam a tó felé. Az eső lába már jócskán lógott. Tehénlegelő mellett haladtam, Ulex europaeus szegélyezte utakon, a parton a Carex flacca példányaira figyeltem fel, valamint a Chalta palustris is már nyitogatja virágait. A továbbiakban még a Viola palustris töveire lettem figyelmes, majd tovább haladva egy új még nem azonosított Carex fajra leltem. A sétám végén hatalmas fenyves erdőkbe értem és már szürkületre el is értem a tó végét. Az eső pedig kegyetlenül esni kezdett. Már kb 8 kor indultam vissza. Az este teljesen leszállt és én fejlámpa nélkül bőrig ázva baktattam vissza. Az út közepén egyszer csak egy tehén teste bontakozott ki előttem, de ezt csak 1 méterről vettem észre, nagyon megijedtem. A házhoz 10 kor értem és már vártak a kertből, mivel arra gondoltak, hogy eltűntem én meg fütyörészve vágtattam be a házhoz. Ezzel a sorral együtt tértem nyugovóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése